Czy lubicie klocki Lego? Model Mustanga firmy Meng ma w założeniu składać się (łacińskie: lego, legire) bez kleju. Zestaw w skali 1/48 łamie schematy i oferuje nieznane od czasu modeli „snap-tite” uczucie szybkiego montażu. Na kanale Florymodels ukazał się film obrazujący szybki montaż modelu. Zobacz jak przebiegał ten proces!
Model jest prosty w montażu, znacznie łatwiejszy od Eduarda. Znawcy Mustanga zapytają o skrzydła – tak są one onitowane jak reszta kadłuba. Jest to chyba najlepsze rozwiązanie, łatwiej jest je zaszpachlować jeżeli chcemy wykonać w konfiguracji fabrycznej, niż nitować model po wymianie powierzchni skrzydła w jednostce frontowej. Jeżeli porównujemy do Eduarda, to zestaw Menga jest wyraźnie droższy. Jak widać nie odstrasza to chętnych do zakupów.
P-51D Mustang Mk. IV
Nowa wersja Mustanga powstała z udaneg modelu P-51B-10NA, produkowanego w zakładach w Inglewood. Przebudowano kadłub i zastosowano nową owiewkę w kształcie kropli. Oznaczone jako P-51D miały widoczne zmiany w kadłubie. Nieco go obniżono dla zastosowania nowej owiewki. W celu poprawy stateczności dodano również płetwę przed statecznikiem pionowym. Wzmocniono również podwozie i gruntownie przebudowano skrzydła. Wzmocniono także uzbrojenie, montując w skrzydłach 3 pary karabinów Browning M-2 kal. 12,7 mm. Samoloty P-51D miały w RAF oznaczenie Mustang Mk IV.
Od wersji P-51D-25NT, po raz pierwszy zastosowano po dwa węzły podskrzydłowe, na których montowano zazwyczaj dwie bomby 1000 lb (razem 908 kg) i dwa odrzucane zbiorniki paliwa lub zamiast bomb 6 niekierowanych pocisków rakietowych kal. 127 mm HVAR. Gdy nie brano dodatkowych zbiorników paliwa, można było zamontować 10 rakiet HVAR lub sześć rurowych wyrzutni przeciwpancernych Bazooka.
126 maszyn P-51D przerobiono na maszyny rozpoznawcze, instalując dwie kamery: zazwyczaj K 17 i K-20 oraz radionamiernik D/F. Otrzymały one oznaczenie F-6D.
P-51K Mustang Mk. IVA
W części maszyn produkowanych w Dallas w Teksasie zastosowano inne, lżejsze śmigło. Poza tym maszyny, które otrzymały oznaczenie P-51K, właściwie nie różniły się od P-51D. Wersje rozpoznawcza samolotu oznaczono je F-6K. RAF używał maszyn P-51K pod oznaczeniem Mustang Mk. IVA.